Morjensta taas pitkästä aikaa. Meinaa tämä meikäläisen blogin kirjoittelu olla vähän huonolla hoidolla. Taas on aikaa vierähtänyt viime kerrasta. Mutta tässä tämän hetken kuulumiset.

Eli sairaslomalla ollaan vieläkin ja loppua ei näytä tulevan ainakaan vielä kuukauteen. Helmikuun alussa olisi sitten vihdoin ton selän kuvaukset. Jos vaikka sitten saataisiin jotakin selvyyttä tähän hommaan. Selkä on tällä hetkellä suht hyvässä kunnossa, pystyn jopa kävelemään muutaman sata metriä ilman mitään apuvälineitä. Vielä kuukausi sitten ei olisi onnistunut ilman rollaattoria. Eli taas ollaan menossa parempaan päin. Mutta aika meinaa tulla pitkäks. Pelkästään neljän seinän sisällä istumista päivästä toiseen.... alkaa pikkuhiljaa käymään "korvien väliin". Töihin pitäs päästä ja nopeesti kans. Saas sitten nähdä mitä lääkäri sanoo, voinko enään mennä linjurikuskin hommiin... No, ens kuussa tiedetään sitten sekin. Olen kyllä yrittänyt etsiskellä muutakin työtä, kun koulutusta löytyy kyllä muuhunkin, mutta kun ikää on 50, niin työmarkkinoilla olen jo täysi "kehäraakki". Olen laittanut nyt yhteensä 56 työpaikkahakemusta, mutta yhteenkään en ole päässyt edes haastatteluun. Työnantajat kun nykyään vaatii että olet 20 vuotias ja 20 vuoden työkokemus. Mun mielestä tämä on sitä ikärasismia. Mutta enpä anna periksi!

Eli tällaista jupinaa tällä kertaa. Nyt kun taas olen päässyt vauhtiin, niin ainakin yritän kirjoittaa vähän useammin. Kattellaan!