Se on sitten kesä, eli taas on aikaa viime jupinasta, mutta raapaisenpahan nyt sitten vähän tännekkin. Tämä alkukesä on ollut sateinen ja viileä, mutta eilen oli kesän ensimmäinen hellepäivä. No, toiset tykkää ja toiset ei. Minä kuulun näihin jälkimmäisiin, eli hellepäivät ovat minulle yhtä kärsimystä. Olispa loppukesäkin viileetä. Ja vähän vahingoniloakin on joukossa... Meikäläisen skootteriharrastus loppui kuin kananlento ja kiitos siitä oli huijarimyyjä jolta ostin skootterin. No, ei tää mitään uutta, nähtävästi olen sen tyypin ihminen, että kaikki mitä teen niin menee päin pe...ttä. Mutta eipähän pääse muutkaan motoristit harrastamaan kun sataa vettä ja on kylmää, heheheh.... No, tässä sitten istun sisällä ja jupisen.

Mutta, jotakin positiivistakin... Perustin muutama kuukausi sitten taas jälleen kerran yhdistyksen. Aikoinaan perustamani Kris Jyväskylä ry:n toiminta on jo vuosia sitten loppunut. Nyt perustin Rahattomat ry:n. Eli se on tarkoitettu auttamaan tällaisia "persaukisia" kuten minä olen. Tosin nyt keskikesällä toiminta on ollut lähes pysähdyksissä. On aivan totta, kun sanotaan että Suomi menee kiinni kesä-heinäkuussa. Toimistossa on ollut kuin "huopatossutehtaassa", itsekseni olen saanut istuskella ja yrittää keksiä, mistä toimiston vuokrarahat raapaistaan ensi kuussa. Mutta toivotaan, että toiminta vähän vilkastuu kesälomien jälkeen. Muuten seurauksena on jälleen se meikäläiselle niin tuttu, että per......en meni taas.

Heh, tulipa taas jupistua... Mutta jos joku lukee näitä meikäläisen jupinoita, olisi kiva saada jotakin palautetta. Mutta jupinoita on luvassa taas sitten joskus.

Hyvää kesää kaikille!